Idag

..stänkte en bil lervatten på mig! När jag stod vid övergångsstället så kom en bil (som hade såååå himla bråttom) och körde ner i en jättestor lerpöl som stänkte på mig ända upp i ansiktet. Och jag som redan var plaskvåt av att ha cyklat i regnet. Kul slut på dagen (fast dagen är egentligen inte slut, än).
Det har regnat hela dagen idag och jag blev kall när jag stod ute med alla barnen... även om jag hade en extra fleece under vinterjackan. Men - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. ;)

Nu tror jag det är dags att börja plugga, för annars blir jag nog inte klar i tid. Jag borde iallafall göra något. Om jag kan.

Har inte så mycket mer att säga... kommer med ett eller två inlägg senare tror jag. Ha det bra sålänge :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback