Hustomten

För många år sedan hade jag övertygat mig om att det bodde någon här. Varje gång jag gick förbi så glimtade jag till och log lite för mig själv för jag visste att det bodde någon därinne ^^

Image and video hosting by TinyPic


Nyss åt jag middag med mamma och sen gick vi ner till vårdcentralen och jag fick sprutan. Jag har fasat över detta länge nu, men nu hade jag bestämt mig och just ikväll hade de öppet där nere. Det var inte så farligt som jag trodde. Doktorn satte nålen mot huden och jag trodde att hon typ siktade för att sedan trycka in den och spruta, men det var inget mer.... så det gick fort och jag hann inte bli orolig och sedan svimma, så jag är ganska nöjd. Men nu när jag är hemma så känner jag lite i armen, det känns som om något är där inne... men förhoppningsvis får jag inga biverkningar.

Nu väntar mitt kaffe på mig :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback