Hemkommen

...är jag.

Seminariumet idag var nästan helt värdelöst. Funderar på att inte alls gå på dem nåmer!
Visst har det blivit mörkt! När man kommer hem vid fyra så är det ju svart ute....
När jag kom hem iallafall..... så har mamma precis kört in bilen i garaget från fredagshandeln. Så jag hjälpte upp med två tunga kassar, en medel och en lätt. Jag tror det blir lite godre mat ikväll för att det är ju nyhandlat ^^
Förresten har vi en gäst här i lägenheten över helgen så man kanske får lite godare mat nu. Syrrans kille kom hit mitt på dagen idag, han bor på västkusten och nu ska han stanna här hos oss över helgen.

Mina planer ikväll: Sitta här vid datorn och hänga antingen fram till middagen eller tills syrran och hennes kille kommer hem (de har varit på stan hela dagen). Efter middagen kanske det blir lite mys i tv-soffan.... föräldrarna brukar titta på doobidoo och det har jag också börjat göra nu eftersom det ändå går i bakgrunden när jag sitter med datorn i knät här i vardagsrummet. Soffan har blivit min verkstad. Det är här jag spenderar mesta delen av dagarna nuförtiden :P lite mysko på nåt sätt.
Tja, sen ska jag titta på veckans avsnitt av Andra Avenyn. Jag glömde helt bort det i tisdags och i onsdags och igår. Men ikväll ska jag titta. Det är ju bra att jag glömde den här gången (igen) eftersom då är det inte lika många dagar kvar till nästa avsnitt ;P

Nu ska jag inte sitta här och babbla på så inlägget blir för långt och ingen orkar läsa...
Vi hörs senare :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback