Halloj

Godkväll.

Har precis kommit hem från tåget. Jag har den senaste timmen suttit på tåget fram och tillbaka från stockholm. På tåget tillbaka hade jag syrran med mig. Hon har varit borta över helgen och jag åkte för att möta upp henne :)

Det är det mesta jag har gjort idag. För annars har jag bara tittat på den aktuella serien. Just nu tittat jag på en serie som heter Special A. Bara ett par avsnitt kvar nu. Dock tänker jag nog vänta med det till imorgon för jag har nämligen börjat läsa en bok! En bok som jag snodde av mamma igårkväll. För jag kännde verkligen behov av att läsa något. Jag är verkligen öppen för att ta in saker nuförtiden. På tåget tidigare satt jag verkligen och repeterade senaste grej i huvudet hur länge som helst för det fanns inget annat att göra. Om jag hade läst en mening på en reklamskylt till exempel hade jag börjat repetera den istället. Det är väl för att jag inte har pluggat eller knappt läst något alls den senaste veckan.

Jag hoppas att mina böcker kommer imorgon.

Imorgon ska jag till skolan.

Trevlig kväll och godnatt :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback