Godnatt

Dålig uppdatering igen :P

Idag har jag som sagt varit på IKEA. Det var trevligt. Det är så mysigt att julshoppa. Det blir nog mycket mer av det framöver ^^

För några timmar sedan mötte jag upp en kompis som jag inte har träffat på ett halvår (!!!!!!) så vi har snackat om massor med grejer :) vi käka pizza och drack ett glas cider sen var vi ganska trötta så vi åkte hem till var och en :P 

När jag kom hem hade syrrans kompis färgat syrrans hår mörkare ;P det ser väl inte så annorlunda ut.... syrrans och mitt hår ändras väl med årstiderna ändå....

Just nu tittar jag på en serie och syrran och hennes kompis tittar på tvn bredvid. Jag är lite trött så jag går väl och lägger mig snart.

Vi hörs imorgon. Godnatt bloggen!


Skrivet av: nea

hur får du såna där rörliga bilder på din blogg??

2009-11-29 @ 13:00:50
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback