Godmorgon

Idag är det fredag och jag vaknade 06.58 imorse. Helt själv. Men jag försökte bara somna om, men jag var ganska klarvaken så jag bestämde mig att gå upp istället och titta på en film eller nåt. Så jag gick upp och höll mig sysselsatt fram till nyss. Klockan åtta kommer mamma nyvaken springade upp och ropar in till lillebror att han måste vakna. En kvart kvar eller nåt till skolan börjar och han sov fortfarande. Jag hade inte en tanke på att jag kunde ha väckt honom :P stackarn... ingen ska behöva starta en dag så, så man måste stressa, speciellt på en fredag.

Nu har jag ätit frukost, men jag är inte riktigt pigg än känns det som. Men jag måste plugga! Jag måste ha arbetet färdigt på tisdag! Så jag måste hitta ett sätt att jobba effektivt.
Jag tjatar säkert jättemycket om skolan och om mina skolarbeten :P det är säkert jättetråkigt men det är det min vardag är full utav, just nu iallafall :P

Hoppas på en bra dag :)

 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback