Fredag den 13:e

Godmorgon och goddag. Som du kanske har märkt så har jag ändrat på två saker här i bloggen. För det första har jag breddat ut det hela (för det får läsaren att fokusera på inläggen snarare än till exempel bakgrunden) och för den andra har jag en annan bakgrund på headern. Jag blir trött på designen ganska fort tror jag :P

Fredag den 13:e, har du märkt nåt? Det har inte jag. Än. Peppar peppar. Men idag är väl en bra dag?

Jag har hittills hunnit vakna från en jobbig dröm, kännt mig jättetrött och frusen, gjort frukost-gröt, spanat på bloggar nån timme, fixat med min blogg, sagt hejdå till syrran och mamma som tydligen skulle handla, ätit lunch med pappa (jag tog en rest från kylskåpet tillsammans med potatisarna som pappa hade kokat), tagit mig en kopp kaffe, tagit fram material för att börja plugga samt slagit mig ner här i soffan.

Det har ju gått lite lagom dåligt med att plugga den senaste tiden så nu hoppas jag att fredagen den 13:e betyder något speciellt för mig ;D

Ha en trevlig dag :)


såhär var jag imorse :/


Skrivet av: nea

hha söööööt kattunge :D

2009-11-13 @ 15:23:47
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback