Första advent

Det är ju första advent idag! Det tänkte jag inte på.... förrän nu ;) Vi har ju till och med ljusstakar och stjärnor uppe nu... och det är jättefint :)

Image and video hosting by TinyPic

I stan julhandlade vi. Jag hittade en julklapp, syrran hittade ett par och vår kompis hittade ingen tyvärr. Men det är ju inte julafton imorgon iallafall :P Vi gick förbi NK:s fönster och tittade på årets juldekorationer också! Det tycker jag om att göra, fast jag har för mig att det alltid var mycket roligare när man var yngre. Men det var en hel del roliga grejjer att titta på i fönstren iallafall.


Image and video hosting by TinyPic 


Vi satt oss och fikade sen också. Det var trevligt, även om jag inte vågade prova nån av kakorna/bakelserna pga allergi.

 Image and video hosting by TinyPic

 

Hemma igen så har jag ätit pannkaksmiddag och druckit kaffe. Nu väntar min serie på mig :)
Note: Lägg märke till att jag har lyckats förstora bilderna ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback