Färdig!

Nu är jag färdig!! sa ungen på pottan. Så skönt :D fast jag känner inte av det..... kanske imorgon när jag kommer ut. Då kommer jag känna mig fri :D

Ikväll kom syrran hem från besök hos sin kille. Så nu börjar vardagen..... ELLER INTE!! :D för mig blir det ju lite lugnare nu eftersom kursen precis är slut och nästa börjar på torsdag ^^
Hihi jag är lite sprallig nu. Nyss när jag och mamma satt med sista meningen på arbetet som var svårast av alla (!!!) så kunde vi inte hålla oss för skratt för att vi förstog inte och orkade inte haha :P. Men som tur var så lyckades jag knyta ihop säcken.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.... kanske går och lägger mig direkt. Eller? Jag är inte så trött. Film? Serie?...... SERIE blir det :D jag längtar lite efter en fängslande romantisk japansk animerad serie :D så det får bli så

Hade gött ^^


 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback