En till julklapp

Dags för ny telefon!
Säger jag. För den jag använder just nu är några år gammal och den har blivit för trasig nu. Batteriet krånglar bland annat. Passande att jul kommer upp nu då och man får lov att önska sig något. I ett inlägg för ett tag sen skrev jag om vad jag önkar mig i julklapp, men här kommer en till sak. En ny telefon!
Jag har varit sugen på att skaffa mig en ny rätt länge men jag har ändå nöjt mig för att jag inte direkt har behövt en, samt att det har varit andra saker som jag prioriterat. Jag undrar vilken telefon som skulle passa mig nu då.




men jag vet inte hur jag vill att den ska se ut :)
detta blir isåfall min tredje telefon



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback