Duktig!

Vad duktig jag känner mig!

Nu har jag läst två kapitel i en engelsk bok som heter Perspectives on Learning (som tydligen är den viktigaste i kursen) och förstod tillochmed vad det handlade om. Sen har jag också gjort upp en mall för examinationsuppgiften, skrivit inledning, syfte och frågeställningar. Jag har också fått grepp om vad jag ska skriva och vad jag ska observera (det är uppgiften - att observera ett problemområde). Så nu känner jag mig duktig och har inte alls lika många skuldkänslor. :)

Detta betyder alltså att jag tar paus nu ;)
Så här är ett till inlägg... som egentligen inte har något innehåll. Bara jag som babblar på och uppdaterar mina vardagsproblem. Vem vill läsa om det egentligen? :P
Jag undrar om jag ska börja titta på en ny serie nu (har tittat färdigt på den senaste). Men då kan jag nästan säkert säga att jag kommer titta mer på serier än plugga så det är nog bra om jag tar en paus från det. Eller (!!!!) så sätter jag upp regler för hur länge och när jag får titta på serier. Skulle det funka? Jag vet inte, men antagligen skulle jag strunta i reglerna när jag blir sugen :P
Men som belöning nu så får jag titta tycker jag ^^

Här är ett collage med bilder istället för en bild, för jag kan inte bestämma mig :P


(jag har lärt mig använda ett program som heter Picasa ;) (sök på google för att hitta))

Skrivet av: kaidi bakir

Slappa du bara och titta på filmer, snart börjar pedagogik och det är hur tråkig som helst... du får läsa historia igen ... och vfu gruppuppgiften:( ... vill att kursen ska vara över...

2009-11-12 @ 16:06:09

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback