Dagen är slut

Dagen är ju redan slut(?) det tycker iallafall jag eftersom jag nyss kom hem från stan och jag har åkt tåg ett tag och det är redan ganska mörkt ute.... så nu känns det som om dagen är slut om man ska sova om några timmar.

Idag var jag på en föreläsning som var ganska intressant och föreläsaren var ganska kul, jämfört med andra föreläsare... han bidrog med en simpsonbild av sig själv lite här och var på powerpointen han hade bakom sig ^^ även om föreläsningen bara var på en och ½ timme blev jag ganska trött och ville sova :P

Det händer inget speciellt här hemma nu, jag är "ledig" fram till torsdag och jag ska tills dess ha läst översiktligt i en kursbok. Julklappsshopping imorgon kanske. Jag försökte lite med det i förmiddags men det gick inte så bra.

Just nu ska jag..... jag vet inte... jag har inte tänkt på det :P


lyssna på den här, för den gör mig glad ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback