Bio

Ändrade planer! Inget plugg blir det för mig idag (jag hade ändå ingen lust :P) utan istället ska jag och syrran på bio!

Häromdan fick jag erbjudande om att gå på bio, men tvekade. Men nu har jag och syrran bestämt oss att göra det iallafall ^^ med en gemensam kompis och lite annat folk :) Vi ska se på 2012 !! Anledningen till varför jag ville gå på bio. Jag går annars inte så ofta på bio men när vissa filmer kommer upp, som Harry Potter-filmerna eller Pirates of the Caribbean-filmerna, då går jag på bio! :)

Snart ska jag och syrran åka hem till vår gemensamma kompis, så åker vi tillsammans till bion därifrån :) Men inte riktigt än, så jag ska slå mig ner och titta på nåt avsnitt av Family Guy :D det är inte ofta, jag kännde att dumma skämt är den nivå som min hjärna ligger på idag haha :D

Hoppas du har en härlig lördag!

och en speciell hälsning till födelsedagsbarnen; Grattis John och Tommy som båda fyller 19 idag :D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback