Titanic 2

Nu kommer tydligen en uppföljare till filmen Titanic.... läste jag på egoinas blogg. Vad intressant tänkte jag då! Det trodde jag verkligen inte.
Men vad handlar den om då? Rose - livet efter tragedin? Eller när de lyfter upp skeppet eller?
Nej då... det är nåt hemskt och ganska overkligt.....





Jack hittas nerfrusen på botten så man kan plocka upp honom och ge liv i honom.... Vad hemskt! Och filmen utspelar sig i nutid, vilket betyder att Rose redan har blivit gammal och hunnit dö naturligt. Stackars Jack. Jag vet inte om jag vill se den här filmen även om det är Titanic och jag älskar första filmen. Jag kommer bara bli förkrossad hela tiden när Jack får reda på allt och att han aldrig får träffa Rose mer och allt annat. De borde inte ha gjort en uppföljare egentligen. Filmen borde ha slutat som den slutade...
Jag sitter här och får nästan tårar i ögonen när jag tänker på allt detta, mest för historien skull.

Skrivet av: Anonym

det är fejk. om man tittat på många filmer i sitt liv så märker man att har dom tagit klipp från många filmer! dom har lyckat bra dom som gjort filmen för att folk som du ska gå på det :P

2009-12-18 @ 11:34:42
Skrivet av: Lovisa

Du har rätt... jag ser det nu.... vilken tur! det hade varit tragiskt annars

2009-12-18 @ 12:50:56

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback