Snö!

Titta ut och se hur mycket det snöar! Det är snöstorm! Vad mysigt! Fast det kanske bara vi som sitter inomhus kan säga ;) Fast om man har riktiga kläder på sig så är det säker riktigt trevligt också!

Nyss ringde det på dörren. Det var två långa snygga unga byggkillar. De skulle fixa en sak hemma hos oss. Jag blev positivt överraskad, jag menar, hur ofta har man två snygga killar hemma hos sig sådär? :P hehe.... men en av killarna har faktiskt varit hos oss en gång förut, han är elektriker och fixade nåt med eluttagen den gången. Hehe... Linnea jag vet precis hur du kännde dig förut ;) De får gärna komma tillbaka ^^

Det här söta halsbandet har jag på mig just nu :)

Image and video hosting by TinyPic


( Om du undrar vad pricken är så är det bara ett födelsemärke ;P )
Nyss bokade jag biljetter till Avatar 3D! Det ska bli jättespännande att se den. Den skulle ju vara världens dyraste film... så något måste det ju komma ut från den ;) hehe nämen den verkar väldigt intressant och häftig :)

Nu är klockan redan tre... jag undrar vad jag ska hitta på nu....



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback