Serier och en bok

Nyss tittade jag på andra avenyn! Den här gången kom jag ihåg att det var idag faktiskt :P (brukar annars komma på det några dagar senare :P, för dig som inte läser här så ofta). Det kanske är lite amatöraktigt men jag gillar historien och jag sitter som klistrad och jag tycker mycket om karaktärerna :)
Något annat som jag tittar på, eller som jag faktiskt snarare började titta på - idag! är en serie som jag antar nyligen har börjat gå i usa, Men of a certain age, eftersom den ligger på http://ch131.com/ och det bara är tre avsnitt inlagda så tror jag att den är ganska ny. Dessutom är skådespelaren från Alla älskar Raymond med och han är ju lite äldre nu och han spelar en medelålders man så serien är väl ny. Men hursomhelst :P så är den väldigt underhållande, jag har bara sett ett avsnitt än men det räckte för ett bra intryck. Gå in och kolla vetja :)

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig för jag är trött och det känns som om jag inte har lagt mig så tidigt de senaste dagarna och inte heller fått sova ut ordentligt på morgonen, så det hoppas jag att göra så jag orkar hjälpa till med det absolut sista imorgon med julfixandet och julafton dagen efter det såklart!! ^^
Jag håller just nu på att läsa en bok, ganska nyinköpt (roligt att ha en bok igen och läsa för nöjes skull igen). Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami. Den är jättespännande! Den tänker jag läsa i tills jag somnar :)

Godnatt!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback