Måndag

Hej bloggen!

Dagens första inlägg är nu, klockan fem på eftermiddagen. Idag väcktes jag tidigare än jag annars vaknar normalt för att jag skulle till skolan. Kom fram en timme innan jag skulle träffa en kurskompis före seminariet, så jag hann läsa ett helt kapitel i en bok och tyckte faktiskt att det var intressant.... och hängde förresten med i texten :P som jag inte har gjort hittills i det jag har läst. Det är lite svårt.
Iallafall... ganska bra seminarium. Men jag var så otroligt hungrig, min mage kurrade säkert så högt att alla hörde :$ men som tur är hade jag med mig en macka. En julvört ;)

Nu är jag hungrig igen! Snart börjar magen kurra igen! Jag borde verkligen se efter mina matvanor :P (men jag brukar vakna så sent att jag äter frukost när de andra äter lunch... typ... sen tar jag ett litet mellanmål och sen är det middagstid)

.....Ska försöka skriva upp vad jag behöver göra nu i skolväg. Från och med imorgon och till torsdag har jag tid att göra två intervjuer med en kurskompis på två skolor och på fredag ska jag på en föreläsning. Efter det har jag i stort sett jullov. Men som sagt ska jag kolla upp vad jag behöver göra nu så jag inte missar något.

Imorse träffade jag två kompisar på perrongen..... det var nog sista gången jag såg dem det här året... =( vad trist egentligen, men samtidigt är det inte långt kvar.... det är ju julafton nästa vecka!!!!
Har alla hunnit julhandla alla klappar? .....själv har jag två kvar ;)

Japp japp.... nu ska jag göra något vettigt och snart bjuds det på middag här hemma. Vi hörs senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback