Lucia och 3:e advent

Idag är det ju den 13:e december. Lucia och 3:e advent t o m. Jag sitter och tittar på Luciasångerna från imorse på svt. Det är väldigt trevligt med sådan musik en gång om året ^^ Här hemma tände jag det tredje ljuset på ljusstaken vi har i vardagsrummet också.
Väldigt vad mysigt det blev och vilken julkänsla! :) Nu är jag jätteglad ^^

Hoppas det finns andra som firar julen lika mycket som jag och inte bara skyller på att det är kallt och trist och längtar till värmen. Jag ser julen som väldigt varm :) Tänk på julen, vilken färg? Rött! Rött är en väldigt varm färg tycker jag :) Och alla dessa ljus man tänder samt alla stjärnor i fönstren i mörkret. Så myser man sig upp i soffan i en filt. Jag tycker julen är varm och härlig. Så fira den med mig :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback