Julradio

Idag blir det städning och kanske försöka plugga. Men annars händer det inte så mycket. Syrrans kille kommer ikväll och stannar i helgen. Imorgon är det planerat att vi (jag, lillebror, syrran och hennes kille) går på premiären av Avatar.... för det ville lillebror. Det ser jag fram emot :)

Det är fortfarande snö ute! Jag blir lite glad av de.... hoppas att det förblir såhär till julafton. Peppar peppar.

Just nu lyssnar jag på julradio.se men har lite ångest... jag har inte börjat göra något än riktigt. Mamma var uppe tidigt och gjorde egna köttbullar och nu står hon och bakar eget matbröd. Pappa meckar med sina saker och har precis gjort lunch till honom själv. Syrran fixar med lite förberedelser för ikväll antar jag. Eftersom lillebror ska sova i hennes säng (bredvid mig) så har hon flyttat sina grejer till hans rum respektive hans grejer till vårat rum. Så... det är de som händer här hemma.
Nu ska jag ta lite avstånd från datorn och städa lite och sen hoppa in i duschen. Sen får vi se vad som händer.

Ha en trevlig dag :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback