Godmorgon

Förlåt för den usla uppdateringen igår :P jag hann inte tror jag :P men idag ska jag hinna med några inlägg :)

Idag vaknade jag vid niotiden.... alla andra var redan uppe och hade ätit frukost. Det fanns ingen gröt kvar och jag var verkligen inte sugen på nåt annat än just grahamsgrynsgröt. Så jag ställde mig och kokade en egen portion helt själv, första gången. Just grahamsgrynsgröt har jag aldrig gjort själv förut, vanlig havregrynsgröt gör jag annars nästan varje morgon. Prova grahamsgrynsgröt eller mannagrynsgröt! Det är jättegott och lägger sig som bomull i magen! ^^

Det som händer nu är städning..... eller det är väl iallafall det de andra gör. Jag tänker försöka vara lite kreativ... jag har nämligen fått inspiration igen för att måla! Så jag vill hålla på lite med det idag.
Men nu i eftermiddag ska jag ju gå på bio! Jag, lillebror, syrran och hennes kille ska gå och se på Avatar i 3D! :D Det ska bli spännande. Men som sagt så blir det lite lugnt nu fram till dess :)

Hade bra så hörs vi senare :)

Skrivet av: matthe

Hälsningar från Finland!

Grahamsgröt suuger ;) Havregryn om något!

2009-12-19 @ 15:03:47
URL: http://krevering.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback