Föreläsning

Sitter här med en kaffekopp - redo för dagen!

Snart tar jag mig lite lunch och sen tänkte jag sticka in till stan. Om jag är tidig kanske jag kan julshoppa lite före föreläsningen. Dagens innehåll: en föreläsning på två timmar. Den lär bli intressant för det handlar om en lätt intressan sak och dessutom har jag redan läst nån eller några böcker av föreläsaren redan. Så detta blir skoj. Det är kul att se ansiktet på boken man har läst ibland ;)

Förresten. Det andra innehållet för dagen.... mormor fyller år idag :) och jag hinner nog hem ändå för att följa med och gratta henne lite. Sen ska vi såklart titta på alla fina klänningar på nobelmiddagen ikväll. Det är ju 10e december idag! :D Är det någon annan som brukar sitta bänkad i soffan och titta på nobelmiddagen, prisutdelningen och balen? Det är lite skoj tycker jag faktiskt.

Nu önskar jag eder en trevlig dag så hörs vi nog nästa gång ikväll :)


(ursäkta den dåliga kvaliten på webbkameran:P)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback