Mycket som händer

Oj! vad mycket som händer nu före jul! Jag hinner verkligen inte sätta mig och slappa vid datorn känns det som! Det som jag annars har kunnat göra hela dagarna förut.... och då menar jag hela dagarna. Idag borde jag egentligen inte sitta här :P
Idag åkte jag in till stan efter jag hade klätt på mig och ätit frukost... då var jag inne vid halv elva tiden tror jag... Mitt ärende var att julshoppa en sista julklapp, och det lyckades jag med så nu är jag helt klar. Skönt! Men efter det stack jag till skolan och mötte upp några kurskompisar, vi fortsatte med att jobba på en rapport som vi vill ha klar så fort som möjligt. Men jag var tvungen att gå precis när vi hade kommit igång, för jag hade en tid att passa. Halv sex skulle jag till frisören här hemma på torget. Jag hann bara gå på toaletten och ta en clementin sen gick jag ner och fick håret gjort. Snyggt och skönt! Så nu slipper jag ha ångest på julafton hehe :P
Efter frissan tog jag och mamma en hemmalagad hamburgare och sen var jag tvungen att börja städa. För du ser... vi får städare på besök imorgon som ska städa hela vår lägenhet så vi förstädar på nåt sätt. Vi vill ju inte att de ska plocka i allt vi äger så vi städar lite här och var.... i mitt rum får de till exempel bara städa på golvet så jag har nu hunnit städa en hylla och ovanför garderoben och skrivbordet, så nu har jag bara bokhyllan kvar.
Så jag har haft fullt upp känns det som... Imorgon kommer städarna hit klockan åtta på morgonen och ska hålla på fyra eller fem timmar, och vi får inte vara där då. (!!!!!!) Så hela familjen åker ut.. eller pappa och lillebror är ju på jobbet respektive skolan så de drabbas inte. Men mamma och jag och syrran får ge oss ut. Shoppa julmat blir det nog.

Nu är jag ganska trött... lite hungrig har jag blivit igen också :P men jag ska fortsätta med att städa i mitt rum och sen kanske jag hinner sitta här en liten stund till innan jag slocknar ^^

Här kommer lite bilder på mig och mitt nyklippta hår :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Skrivet av: berg

fint hår :)

2009-12-21 @ 21:26:35
Skrivet av: david

snygg du är (:

2010-01-02 @ 00:16:11

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback