Dagen före

Idag är det dagen före julafton. Det är bara förberedelser som gäller idag. Jag och pappa gick för en stund sen ner i källaren och hämtade två lådor med julgrejs plus julgransfoten. Vår julgran står nu i vardagsrummet. Den ska vi klä i kväll, när syrran kommer hem från jobbet. För alla vill ju vara med då :)
Vi ska bland annat tvätta sängkläder och hämta extra bord och porslin senare. All städning är ju redan klar, men det är fortfarande en del saker som ska "bort" och några saker som bara ska fixas. Sen ska jag ju fixa mig själv också hehe :P jag ska till exempel måla naglarna ^^ det var faktiskt länge sedan. Jag brukade måla dem ganska mycket förut, men nu har jag slutat för att det sliter så mycket på naglarna och dessutom ser det så fult ut när nagellacket börjar försvinna. Men imorgon vill jag vara fin :)

Jag tänker förvarna nu, att på julafton kommer jag säkert inte ens sätta på min dator, så det blir nog inga inlägg imorgon (om möjligen ett litet). Det är isåfall första dagen jag inte bloggar sen dagen jag startade den här bloggen :P

Nu ska jag se om det finns nåt att fixa här hemma... eller om man kanke skulle äta lunch först...

God Jul! :D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback