16 dagar kvar

Första måndagen den här månaden. Jag hörde skjuten.

Jag har suttit hela dagen med skolarbete. Nu låter det jättemycket och hurtigt men det är faktiskt bara några timmar. Dessutom har jag inte kommit jättelångt, men jag har väl ett par hundra ord kvar. Jag satsar på att skriva så mycket som möjligt idag för imorgon är jag i skolan hela dagen. Imorgon kväll har jag också, men det är imorgon 23.59 det ska vara färdigt.

Som syns så har bloggen ändrats lite, med start igårkväll. Efter headern var jag bara tvungen att fortsätta med det andra. Men som sagt, headern är inte klar än och jag ska slipa lite på kanterna också :)
Vad tycks?

Dags för en kopp te nu känner jag :)

Skrivet av: e

sv: Jaa, usch. Luggen växer ju så man inte ser något!

2009-12-07 @ 22:08:05
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback